07 maj 2013

A Brand New Start

Hello aging

Det var meningen jeg ville have forsat hvor jeg slap på min gamle blog for et halvt års tid siden, men da det er lykkedes mig at slette den helt må jeg jo bare starte forfra.
Der er sket en del siden sidst både godt og skidt, nok mest skidt for at være helt ærlig.
Men i sidste ende har det endt med at være godt for mig.

Den største forandring er nok at jeg nu har været single i et par måneder, efter min kæreste endnu engang var mig utro over en længere periode.
Til at starte med da jeg fandt ud af det i december slog det mig helt ud, og jeg har hadet hende han var sammen med inderligt, da hun viste alt om at han var sammen med mig, men nu har jeg nok meste bare ondt af hende over at hun skulle trækkes med ham i næsten 2 måneder.
Alt er tilgivet og jeg er kommet videre.
I sidste ende har det været godt for mig at være alene igen, min selvrespekt og selvtillid er lige så stille blomstret frem igen.

Og tror det eller ej jeg har enlig taget mig sammen til at gøre noget seriøst ved min træning nu hvor alt mit overskud ikke går til at prøve at rede et umuligt forhold som kun en af os var interesseret i a få til at fungere.
Er begundt at tegne, læse og bruge tid med mine venner igen.
Jeg er lykkeeliger end jeg har været i meget lang tid og har intet at beklage mig over.

Når ja lige udover at jeg ligger og er syg og der lige nu er 18 grader udenfor øv :(
Må bare trøste mig med et Supernatural maraton.

I må alle have en fantastisk forårsdag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note