28 maj 2013

Classic Who

I anledningen af Doctor Who's 50 års jubilæum til november, har jeg besluttede mig for endelig at tage mig sammen til at få set hele serien tilbage fra 1963.
Og jeg fortryder inderligt at jeg ikke har fået gjort det noget før, for selvfølgelig er det helt igennem vidunderligt!
Man skal nok være en rimeligt stor Doctor Who eller Sci-fi fan/nørd for at kunne nyde de helt gamle afsnit, da de naturligvis ikke er særligt teknisk imponerende (Selvom den jo nok var det for den tid) og ikke engang i farver.
Men historien er stadig skøn og lige så charmerende som de ''nye''.
Som fan er det i øvrigt også charmerend at se hvordan de forskellige 'skurke' (hvis man kan kalde det, det) har udviklet sig igennem tiden.
Og at få lov til at se Doctorens første møde med en Darlke, også selv om det var helt forkert at de endnu ikke frygter ham og han ligefrem forslog at samarbejde med dem.
Så ja er du en fan af den nyere Doctor Who serie vil jeg helt klart anbefale at du prøver at se nogen af de ældre episoder.

Jeg vil vende tilbage til skærmen da jeg stadig har ubeskriveligt mange afsnit at skulle igennem (Det hjælper dog lidt at de gamle kun er Ca. 25 min i forhold til de nye på 45).





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note