30 maj 2013

Let us dance in the sun, wearing wild flowers in our hair.

Det er dage som i dag: hvor solen stikker på ens varme hud, hvor blomsterne forsøde luften med hver deres unikke dufte i mens bierne summer i mellem dem og sommerfuglene elegant danser rundt i vinden med deres skrøbelig vinger at jeg er alle lykkeligt.

Inter er skønner og mere livs bekræftende en en smuk Forårs/sommer dag!

Så selvfølgelig har jeg igen været ude og suge så meget til mig som jeg overhovedet kan, og var naturligvis en tur forbi den lille sø, som efterhånden er blevet mit ''happy place'', det er der jeg går ned for at tænke eller for at få afstand til mine tanker hvis det er det der er brug for, eller som i dag, ''bare'' for at nyde dagen.





Jeg fik også bragt en lille smule af sommeren med hjem til mit lille slot, hvor det nu står og pynter fint og fylder rummet med en vidunderlig duft.









If you've never been thrilled to the very edges of your soul by a flower in spring bloom, maybe your soul has never been in bloom.

 ~Terri Guillemets

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note