17 maj 2013


Nå det blev ikke til noget med Mr. Wonder-boy i dag.
Men til gengæld kom min længe ventede bog endelig frem til biblioteket (The fault in our stars af John Green), så den blev naturligvis straks hentet.
Jeg har ventet i flere måneder på den nu, heldigvis vil jeg helst læse den engelske version hvilket gav mig fordelen af kortere ventetid.

Har glædet mig meget til at komme i gang med den og har naturligvis allerede sat et par timer i solen med den, og jeg er allerede dybt forkelsket i hver eneste sætning på de knitrende sider.
John Green har en helt særligt evne til at ramme mig dybt i min sjæl, hans bøger får mig til at grine, græde og sætter tusindevis af tanker i gang  i mit lille forvirrede hoved, de indeholder alt hvad en velskrevet historie skal indeholde.
Så hvis i endnu ikke har læst noget af ham, kan det kun gå for langsomt med at komme i gang, manden er et gennemført geni.




“Sometimes, you read a book and it fills you with this weird evangelical zeal,
 and you become convinced that the shattered world will never be put back together
 unless and until all living humans read the book.” 




“Some people don't understand the promises they're making when they make them," I said.

"Right, of course. But you keep the promise anyway. That's what love is. Love is keeping the promise anyway.” 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note