31 maj 2013

we are punished by our sins not for them

Okay, så en af mine venner fortalt mig lige at de havde haft fat i den sidste pige der var sammen med min eks. kæreste og åbenbaret også hendes nye kæreste.

Jeg ved godt at ingen af de involverede parter læser dette, men jeg vil alligevel gerne undskylde for det.
Da jeg personligt synes det er dybt upassende og ikke mindst unødvendigt.
Jeg har ikke selv lyst til at holde fat i det længer og ser ingen grund til at der skal blive kørt mere rundt i det, og jeg tvivler stærkt på at nogen af de andre har behov for det.

Sket er sket og det kan der ikke ændres på, ganske enkelt.
Naturligvis sårede det mig og det gjord ondt, men jeg har svært ved at se hvordan det skulle blive bedre af at køre på hende, det bliver tingende nu engang ikke anderledes af.
Og jeg har i øvrigt hverken lyst eller behov for at ramme hende, eller på nogen tænkelig måde såre hende.
Jeg går ud fra at  hun gjorde hvad der var rigtigt for hende i den periode det stod på og det kan man vel i sidste ende i bebrejde nogen for.

Og kan slet ikke se nogen grund til at begynde at blande hendes kæreste ind i det og prøve at ramme hende i gennem ham, han har intet med sagen at gøre, og det er ganske enkelt bare for lavt.

Ikke at det ikke et eller andet sted er fint at folk gerne vil forsvar mig, eller hvad det nu var et forsøg på, but you have to choose your battles, og det her er ikke en af dem.

Så ja, selvom jeg ikke har haft noget med det at gøre så synes jeg en undskyldning er på sin plads, om ikke andet på vegne af dem der har sendt beskederne af sted.



2 kommentarer:

  1. Hvordan kan du tilgive noget så frygteligt ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Rule Mr. 1: always be the bigger man :)

      Slet

Leave a note