29 juni 2013

sicky Mcsick sick

Efter 5 dages sygdom, konstant smerte og overforbrug af smertestilnede-medicin er jeg på randen af vanvid!
Morfin pillerne jeg fik i torsdags har dog hjulpet mig til endelig at få et par timers sammenhængene søvn, SKØNT!

Min vægt er nu igen under 60 kg, havde ellers arbejdet hårdt for at få min krop op på en ''normal'' vægt, men i morgen ramte den altså 56 kg og har nu igen et BMI på 18,1, men mon ikke den stiger af sig selv i takt med at jeg får det bedre, det håber jeg i hvert fald.
Har svært nok ved at sove i forvejen og det bliver ikke ligefrem bedre af at det gør ondt at ligge på mine fremstikkende ribben.

Jeg havde ellers tænkt mig at denne her uge skulle bruges på at feste med alle mine skønne venner der netop er blevet studenter, særligt var weekenden dedikeret til dette formål i stedet er den blevet brugt i sengen, på at se Community, i de perioder hvor jeg ikke har haft så ondt at jeg ikke engang har kunne holde ud at se TV. Typisk!

Lige nu begynder den sidste pille jeg har taget at virke så har jeg 6 timer hvor jeg kan holde ud at være i live, og så spilder jeg dem på at sidde her.

Tror jeg vil smutte ud i køkkenet og tage 5 kg på, Tage et langt varmt bad, et karbad ville være en velsigeanelse lige nu, måske ville det også hjælpe lidt på min feber tilstand, og så skal jeg ind og hentet en omgang pencilen, så er jeg nok efterhånden ved at være så udkørt at jeg bliver nød til at vende tilbage til min seng, suk suk og tre gang suk!

Håber alle andre har en bedre start på deres sommerferie end jeg.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note