02 juni 2013

Tick tock goes the clock Even for the Doctor…

Så meldte Matt Smith sin afsked som den 11. Doctor , heldigvis foresætter han indtil dette års jule special.
Nu har han også haft 3 gode sessoner i sig, så burde have forudset at han snart ville blive udskiftet, da hver Doctor gennemsnitligt er blevet tildelt 3 sessoner (med enkelt undtagelser som den. 10 og 9.), så han har haft  sin tid.

Jeg er først lige begyndt for alvor at accepter ham i rollen og virkelig forelske mig i hans karakter så jeg synes naturligvis at det er trist, at han ikke i det mindste får et ekstra år, men jeg er også meget spændt på at se hvem de udvælge til at tage rollen som den 12. Doctor, lige nu peger alt på John Hurt (og med et navn som det, passer han helt perfekt ind i den lille Who familie), men selvom jeg synnes han er en dygtig skuespiller har jeg meget svært ved at se ham bære faklen videre som THE Doctor.
Men nu må vi se, BBC har det med at ligge falske spor ud og forvirre deres fans, ud i umulige konspirations teorier, som vi kun yderest sjældent for ret i. 



 ''I am being extremely clever up here and there's no one to stand around looking impressed!
What's the point in having you all?''


Tak for 3 gode år til Matt Smith

Hello Sweetie, come along and remember to wear: bow ties, fezzes, stetsons and glasses because they are cool! Always keep your spoilers to yourself. We are bigger on the indside and well, basically run! GERONIMO!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note