31 august 2013

Giveaway #4

Sponsoreret af Sanotint



Jeg har fået lov til at give en lækker hårfarve væk til 2 heldige læsere.
Det er et rigtigt skønt produkt og jeg er meget glad for at have fået muligheden for at dele det med jer.
I kan finde et farvekort på deres hjemmeside.

Alt i skal gøre er at gå ind og like deres Facebook side her

Jeg vil selvfølgelig blive glad hvis i har lyst til at være faset læsere og forsat følge med i mine små skriveriger, men det er ikke et krav.

Husk at smid en kommentar med jeres navn+mail adresse og hvilken farve i kunne tænke jer.
Så trækker jeg vinderne  lørdag den. 7.


19 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtigt gerne vinde den lilla farve du har i dit eget hår.

    Mette
    Metten1els8n@jubii.dk

    SvarSlet
  2. Askebrun 7 ser skøn ud.
    yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne deltage(:
    Hvis jeg vinder, må det gerne være KARAMEL 26

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Nummer 13 - nordisk blond er helt klart favoritten min!

    Trine - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  5. Blåbær! :) (nr. 21)
    Sophie Agger
    sophieagger@gmail.com

    SvarSlet
  6. Åååååh! Sikke en lækker giveaway. Uuuuh! Kobber Blond 16. :) Held og lykke til alle!

    Mail: Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Super lækker konkurrence!
    - mine fingre er krydsede.
    Jeg ville nok vælge mink 18!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  8. Årh en lækker konkurrence altså, deltager helt sikkert med fingerne krydsede!

    Erica Schou
    http://erica-schou.blogspot.dk/
    schouerica@gmail.com

    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ønsker jeg farven KARAMEL 26

    SvarSlet
  9. Intens blond 30.
    Fed giveaway!

    Knuz Katarina...

    Http://girlistuffs.blogspot.com
    Email: Katarinehertzum@gmail.com
    Navn: Katarina Hertzum

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne prøve intens blond

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du ser dette vil du så ikke være sød at smide en kommentar med din mail, så jeg kan kontakte dig hvis du vinder? :)

      Slet
  11. Sofie pelvig
    pelvigs@gmail.com
    KSTRA LYS BLOND 87

    SvarSlet
  12. KARAMEL 26

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  13. KARAMEL 26 ser flot ud. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Rød kastanje nr 28
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  15. Lysebrun 4

    mariabechpoulsen123@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Uh fedt :)

    Hvis jeg nu er heldig : Intens blond 30

    Mvh Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Fed konkurrence!! Har lige farvet hår på min veninde med dette mærke, og det virker så lækkert :-) Hvis jeg vandt, skulle farven være Mørk Kastanje :-)

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne vinde Gylden kastanje 5 :)
    Har liket på Facebook
    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet

Leave a note