11 august 2013

Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

Puuh, så er det i morgen det går løs.
Første skole dag og jeg er på ingen tænkelig måde klar.
Mit stress og nervøsitet barometer blinker med røde faresignaler og jeg har svært ved at få dem under kontrol.

Jeg er glad for at jeg  forvejen kender en af dem jeg kommer til at være sammen med så har jeg da en jeg kan støtte mig lidt op af, så det kommer nok ikke til at gå helt galt alligevel...

Og min bolig situation ser også en smule lyser ud har fundet en ven  Kolding jeg kan bo ved indtil jeg selv finder noget at bo i, det er selvfølgelig ikke ideelt, men den eneste mulighed jeg har lige nu og så må man jo lærer at nøjes.

Tasken er pakket og tøjet fundet frem og så krydser jeg ellers bare finger for at overleve min første dag tilbage i studie junglen.

2 kommentarer:

  1. Hvad skal du starte på?
    Og bare tag det roligt, det skal nok gå.
    Bare vær dig selv :-)

    Tak for din kommentar!

    Kig gerne forbi igen:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. En HF,.
      Mange tak :)
      Det var en helt perfekt første dag

      Slet

Leave a note