03 august 2013

The new Doctor

som skrevet tideliger er jeg ret stor fan af BBC serien Doctor who.
Dette år til jul stopper den skønne Matt Smith i denne rolle og bliver erstatte af en ny.

Der har været mange rygter om hvem der vil overtage denne ikonisk rolle efter ham og den store afsløring bliver bekendtgjort klokken 19 i morgen.
Lige nu er er oddsne til fordelfor at Peter Capaldi tager over, meget høje.
Noget jeg ikke er helt tilfreds med, jeg har meget svært ved at se ham i rollen (Selvom jeg dog ikke rigtigt at set ham i særligt meget), så jeg håber lidt at dette bare er et rygte der er sat igang for at lede opmærksomheden og mistanken væk for den der rent faktisk tager over.

Må jo bare vente i spænding til i morgen hvor det endelig bliver afsløret og hvis det virkelig er ham, så ender jeg nok med at kunne holde af ham i rollen, håber jeg i hvert fald, men nu må vi se.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note