28 september 2013

30 days squat challenge



Lige nu har en anden blogger en konkurance i gang, det vil sig den begynder først den 2. oktober.
Det gå ud på at følge dette program, hvor man så også sender et før og efter billede ind.
Selv ved jeg ikke om jeg skal være med endnu da det måske er en smule grænse overskridende at skulle vise før og efter billeder, på den anden side er det også en utroligt motiverende måde  at gøre det på.
under alle omstændigheder har jeg tænkt mig at være med måske bare uden at deltage i selv konkurrencen.
Man bliver ligesom bare mere forpligtet til at gennemføre og så føler man sig på samme tid ikke alene om det.

Hvis i synes det lyder som noget for jer, så synes jeg at i skal kigge forbi bloggen her.

3 kommentarer:

  1. Hvor er du sød!
    Tak for du har delt det :)

    Og jeg håber du deltager! (:

    Knus
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes bare at det var en super ide (:

      Slet

Leave a note