30 september 2013

Halloween forberedelser

Jeg vil helst ikke gå glip af en mulighed/undskyldning for at klæde mig ud eller være lidt kreativ med min makup. Jeg er derfor allerede gået i gang med at overveje muligheder til årets halloween fest.
Sidst år var jeg noget så kedeligt som en vampyr, hvilket ikke rigtigt overlader så meget til kreativiteten.

Umiddelbart tænker jeg at jeg vil ud og have fat i et ansigts malings kit og begiver mig ud i noget Tim Burton inspireret eller måske lege lidt med et suger skull look.
Jeg har også kigget lidt på nogen kostumer, men tror jeg vil prøve selv at lave et i år, selvom man selvfølgelig også kan komme langt med den klassiske tyl nederdel og et korset.





I må meget gerne smide nogen makeup eller kostume forslag hvis i har nogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note