20 september 2013

Hygge dag med mor

Efter skole i dag spurgte jeg min mor om hun ikke ville give mig et lift til posthuset så jeg kunne hente min pakke, der indholdt min første goodiebox.
Bagefter endte vi med at køre en tur til vejen, fordi der var en genbrugs forretning der oppe hun gerne ville ind i og hun gad af sted selv.

Jeg endte med at få mig en ny kjole og blond top med hjem til samlet 30 kroner, så har jeg meget passende en ny kjole til festen i morgen.

vi nåede også lige en tur ind forbi Matas hvor jeg efter længe overvejelse endelig fik erhvervet mig Depends gellack startkit, det er ikke normalt noget jeg ville have råd til at investere i men nu hvor jeg havde fået et gavekort på 400,- der til, kunne jeg ligeså godt slå til.

Ligeså snart jeg har fået lidt at spise tror jeg at jeg vil afprøve det, så mine negle kan være fine til i morgen hvor jeg desværre ikke har så meget tid til at gøre mig klar.


2 kommentarer:

  1. Ej en fin kjole!
    Og så til stort set ingen penge... Ja, man kan vel godt være lidt heldig engang i mellem :)
    God dag!
    Kh. Mizzepii.dk

    SvarSlet
  2. 30 kr var godt nok billigt :) Lækre køb

    SvarSlet

Leave a note