17 september 2013

Lige hvad jeg trænger til

Jeg går et par festlige og hyggelige dage i møde, hvilket jeg virkelig har brug for efter et par, mildt sagt, elendige dage.
Torsdag aften regner jeg med at tage til koncert i Kolding med Tainted Lady, efter fuldt af indflytter fest ved to af band medlemmerne, der var ikke mening at jeg ville have taget med, men som tingende ser ud lige nu, kan jeg vist ligeså godt gøre det.

Weekend skal bruges på lidt ''alternativ'' underholding i form af cirkus, blev inviteret med af en af mine venner i sidste uge og han lokkede mig med at jeg kunne få lov til at ride på en elefant, det kan man jo ikke sige nej til, så kan jeg krydse de af min to do before I die liste.

Så skal jeg muligvis også til fest ved en af min søsters venner alt efter hvad tiden lige tillader.

Det bliver dejligt at få lidt afstand fra alt det teenage dram jeg er blevet udsat for de sidste 4-5 dages tid.

Lige nu afleder jeg tankerne med en fin lille serie jeg endelig har fået overtalt mig selv til at se The Carrie diaries, eftersom jeg vil gå så vidt som at sige jeg næææsten hader Sax and the City, blev jeg positiv overrasket og kan faktisk rigtigt godt lide denne serie, så den kommer jeg nok til at ligge og se hele natten nu hvor jeg alligevel ikke har kunne sove siden lørdag nat.

2 kommentarer:

  1. The Carrie Diaries er en skøn serie! Og heldigvis ret uafhængig af Sex and the City Serien :D

    Knuz

    SvarSlet

Leave a note