16 september 2013

Neglelak By K + rabat kode

Så fik jeg hentet pakken fra Bodycollection, den indholdte 2 fine neglelakker, som jeg har været så heldig at få lov til at prøve.
 Dette er et forholdsvis nyt neglelak mærke i Danmark og jeg har naturligvis glædet mig meget til at prøve dem.

Lige lidt om selve mærket:
By K blev etableret i 2012 i Danmark. Brandet er 100% dansk og denne lak er 3-free. Dvs. at den ikke indeholder: formaldehyd, toluene eller dibuthyl phthalater. Til efteråret bliver By K 5-free hvilket vil sige at neglelakkerne helbreds- og miljømæssigt vil være i top som nogle af de første i Danmark. By K elsker dyr, og derfor tester de ikke deres neglelakker på dyr.

Neglelakkerne har en rigtig fin konsistens og er nem at påføre, synes tit de neglelakker jeg anskaffer mig kan være ret tynde og derfor kræver flere lag for at dække ordenligt, her dækkede de dog med en flot jævn farve efter første lag.

Desværre kan jeg ikke selv sige så meget om holdbarheden endnu men mange siger at den på deres negle har holdt op til en uge.

Der er ingen tvivl om at jeg selv skal have anskaffet mig nogen flere skønne farver her fra.
Lige nu har Bodycollection.dk disse på tilbud i deres webshop hvor i kan få nogen rigtigt lækker farver til kun 24 kr ,-

Vil også lige anbefale jer at tage et smut ind forbi deres facebook side hvor man kan holde sig opdateret om en masse gode tilbud og konkurrencer hvis i er interesseret kan i finde den Her

Så har jeg i øvrigt fået lov til at dele en rabat kode med jer kære læsere hvor i  de næste 2 uger kan få 10% rabat på  Bodycollection.dk  ved at bruge koden *Jane*, det er da en oplagt mulighed til selv at anskaffe en af disse lakker, eller måske noget andet lækkert fra siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note