29 september 2013

Ønskelister fra Cocopanda

De Fleste kender nok Cocopandas online shop, selv er jeg kæmpe fan.
Man kan altid finde nogen ekstremt gode og fristende tilbud på shoppn og lige nu ligger der 3 af disse skønne tilbud meget højt på min ønskeliste / næste månedes indkøbsliste.






  • OSiS+ Dust it Mattifying Powder:
    Jeg købte dette produkt for først gang i sidst måned, det var faktisk et fejl køb da jeg var på udkig efter en tør-shampoo i pulverform (en funktion den faktisk også udføre ganske glimrende).
    Det var et meget heldigt fejl køb, da jeg faktisk er blevet rigtigt glad for den.
    Den giver skøn vollum og hold til håret, normalt touperer jeg mit hår ved rødderne for at gøre det mere fyldigt det kræver dog en del hårlak for at holde sig flot i længden.
    Men med det her kan jeg bar ryste lidt puder i håret og puffe det op, frisuren holder sig som jeg vil have den i længer tid og hvis det begynder at falde sammen kan det hurtigt rettes til og så slipper jeg endda for at mit hår bliver stift af lak.
    Det er hurtigt blevet et af mine favorit produkter.
  • TIGI S-factor Dream Drops:
    Jeg har tidligere erklæret min udelte kærlighed til TIGI og det har bestemt ikke ændret sig!
    Kan uden at overdrive kalde dette produkt for en sand mirakel kur til håret, det bliver straks bløder, mere skindene og levende at se på, som om det i sig selv ikke var nok, er produktet samtidig varme beskyttende og dufter helt fantastisk.
    Strålende hår og beskyttelse i nogen få dråber, hvad mere han man bede om?
  • TIGI Dumb blond leave in conditioner:
    Jeg har desværre ikke selv prøvet dette produkt fra TIGI endnu, men har overvejet om jeg skulle prøve at købe det i et stykke tid nu, i sidst måned fik jeg nye forsyninger af deres shampoo som også blev købt på Cocopanda og jeg synes allerede det har gjort underværker for mit hår. Jeg har efterhånden afbleget det i mange år nu og det kunne godt trænge til lidt ekstra pleje.


 

3 kommentarer:

  1. Jeg overvejer at købe 'Bland selv' 4 Eos læbepomader! :D

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ja, dem har jeg også haft et godt øje til

    SvarSlet
  3. Kunne være man skulle prøve OSiS+ Dust it, gør nemlig det samme med mit hår som du gør :-)

    SvarSlet

Leave a note