11 september 2013

Spænding og rapport skrivning

Så skal jeg i gang med årets først Biologi rapport, jeg har faktisk skrevet den før, men synes alligevel at det ville være snyd at aflevere en opgave jeg tidligere har skrevet og den kunne i øverigt også sagtens blive bedre. Det er kun en 4-5 sider jeg skal have skrevet, så det er jo ikke slemt.

alt i mens jeg sidder og finder diverse notater og relevante bøger frem sidder jeg og lytter efter om posten skulle banke på, jeg skulle meget gerne modtage en pakke med nogen forskellige makeup produkter i dag som jeg glæde mig til at tage i brug.

Men jeg må vist heller se at komme i gang med skriveriet så jeg kan blive færdig i ordenligt tid.


Ps. I kan glæde jer til næste uge, hvor jeg efter at have anmeldt et par lækkere neglelakker, har fået lov til at give jer 10% rabat til bodycollection.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note