10 september 2013

Træt, træt, træt

Puuh, synes godt nok at jeg er træt for tiden, men jeg har mig selvfølgelig også nogen ret længe dage for det meste.
Udsigten til at flytte ser stadig ikke anderledes ud desværre men jeg håber der snart sker noget.
Lige nu tænker jeg at jeg nok alligevel bliver nød til at finde mig et arbejde ved siden af skolen, så jeg kan få råd til en lidt dyre lejlighed og på den måde øge mine chance for at finde en.
Jeg har allerede været i gang med at støbe et par nye ansøgninger sammen.
I starten, indtil jeg kan flytte, ville det selvfølgelig bare øge mit problem med at jeg har dage hvor jeg ikke har mulighed for at komme hjem, grundet de umulige transport muligheder der er hvor jeg bor nu.
Men mon ikke jeg kan charmere min kæreste til at jeg kan opholde mig lidt mere ved ham hvis det bliver nødvendigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note