07 oktober 2013

50 års fødselsdag

I går fejrede vi min mosters 50 års fødselsdag på et skønt hotel i Viborg.
Hun havde inviteret Peter med, lidt underligt for først gang at have en +1 med til et familie arrangement.
Jeg sov selvfølgelig over mig og stod først op 20 min før vi skulle af sted, men det lykkedes mig dog alligevel at være den første der var klar til at sætte mig ud i bilen.
Vi havde en rigtigt hyggelig dag og det var skønt at få lov til at ''vise ham frem''.
Vi fik en lækker brunch og gik så på opdagelse i hotellets smukke omgivelser der var fyldt med gamle smukke møbler og charmerende små detaljer, jeg var klar til at pakke min kuffert og flytte ind permanent.

Jeg var super glad for at have ham med mig så havde jeg jo også en jeg kunne ligge og sove op ad på den meget lange køre tur hjem.


Og så var han så sød at tage en symaskine med til mig som jeg har fået lov at låne af hans mor så jeg kan få færdig gjort mit halloween kostume som jeg selvfølgelig straks gik i gang med at arbejde på.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note