09 oktober 2013

squat challange status

I dag er jeg nået til at skulle lave 80 squats og jeg må ærligt og meget overrasket indrømme at det går en del letter end jeg lige havde regnet med.
Det vil sige efter de først to dag føltes det som om jeg havde åben ben brud og kunne knap nok gå op af en trappe elle sætte mig ned uden at vride mig i smerte, men det blev meget hurtigt nemmere og det er ikke længere et problem, havde efter de først dage frygtet at jeg skulle bruge resten af måneden på ikke at kunne gå! Men der er ingen problemer nu, så tror ikke det bliver noget problem at gennemføre.
Hvis der er synlige resultater må jeg lige se om jeg kan finde modet til at uploade nogen før og efter billeder.



Når denne squat challenge er gennemført regner jeg med at den skal afløses af en30 days crunch challenge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note