28 november 2013

Undskyd!

Jeg har slet ikke fået skrevet noget i lang tid nu.
Men der har været en masse bøvl med nettet og der har været en masse andre ting jeg skulle se til, det er der stadig så det bliver nok heller ikke til så meget lige nu.

Jeg havde jo spurgt om i helst ville have nogle mindre advents gaver eller et par større jule gaver og jeg lyttede selvfølgelig til jeres svar og sammensatte 4 pakker til jer, det var mening jeg skulle have sat det i gang sidste søndag men det har desværre ikke være muligt, så ved ikke helt om jeg bare skal give to muligheden for at vinde en til den 2. advent eller om det bare bliver til 4 jule gaver, må lige se hvad det liver til og hvor meget tid jeg får til at arrangere det hele.

Håber i ære over med mit fravær.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note