14 december 2013

Job samtale

Dagen startede ud med forberedelser og 10 tøj skift inden jeg bevægede mig ned i Kolding gågade til jobsamtale på en f byens mange bare (Ikke ønske jobbet, men har ikke råd til at være kræsen).

Jeg startede med at snakke lidt med bestyren og fik underskrevet nogen papirer om at de gerne må indhente oplysninger og ren straffeattest ved politiet, i mens jeg ventede på at ejeren skulle komme så jeg kunne snakke med ham.

Vi var to der var til samtale på samme tid, en lidt mærkelig måde at gøre det på, dog ganske hyggeligt og jeg føler faktisk selv at det gik meget godt.

Så nu sidder jeg bare og krydser finger for at få et opkald om at kunne starte på en prøveperiode/oplæring der nede.

Åh, kære univers send noget god karma min vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note