19 marts 2014

Dagens negle


Jeg ar virkelig forelsket mig i denne smuk gellack fra Depends forårs/sommer kollektion, skøn sart lyserød og masser af glitter hvad mere kan man ønske sig. 

Jeg ærgre mig inderligt over det ringe udvalg de har i de matas forretninger tæt på mig, måske er jeg bare så uheldig at de lige er løbet tør for de lakker jeg er på jagt efter så hvis nogen får øje på Turquise glitter eller Sappire glitter et sted i kolding så må i gere lige skynde jer at skrive det til mig.

2 kommentarer:

  1. God aften søde!

    Meget fine negle du har, det er en smuk farve med smukke stykker glimmer i.

    Min datter lavede fine porcelæns negle i mandags, dem kan du se her:
    http://3.bp.blogspot.com/-xIxjlhvO4lw/UydURNDWhSI/AAAAAAAADJc/t22yHvX5e7s/s1600/IMG_1805.JPG

    Jeg synes det er utroligt hvor dygtige I er blevet til det med at lave smukke negle, og jeg bliver ofte inspireret af jer dygtige negle-folk:-)

    Forårs hilsner fra
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, din datter laver virkelig også nogen fine negle :)

      Bliver også selv inspireret, desværre er jeg ikke selv så dygtig endnu, men det kommer nok.

      Slet

Leave a note