27 marts 2014

Dejlig lille pakke

Jeg har fået en skøn pakke ind af døren fra Fashiongirl.dk, der køre med nogen ret vilde tilbud og lave priser.



12 par pastel farvede øreringe - 10 kr.
12 par perle øreringe - 10 kr.
Nail art kit - 24,50 kr.
By-K Bellflower peach - 19 kr.

Lige nu kan du også få fri fragt hvis du bruger koden ''Spring''.

Der er meget blandede anmeldelser fra folk der har handlet der og der har været lidt problemer med at der bliver sendt nogen forkerte vare ind i mellem (har også selv fået en forkert lak der fra engang), heldigvis er der rigtig god kundeservice og de er hurtige til at svare på henvendelser og rette fejlen.
Den lak jeg havde bestilt var desværre udsolgt men jeg fik i stede lov til at beholde den de havde sendt og de tilbageførte beløbet for neglelakken.       

Skulle der være evt. fejl kan du være sikker på at de gør alt for at rette op på det igen.
.
Jeg tror straks jeg skal i gang med at pynte mine negle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note