01 marts 2014

New in



Det var en rigtigt hyggelig dag i Koldings center i går, hvor jeg hurtigt fik styret min kæreste ind i H&M.
Jeg fandt to skønne kjoler (okay jeg fandt faktisk 5, men begrænsede mig til to).
Jeg har længe gerne ville have den bedårende kjole med kattehvederne på, men de har aldrig haft dem når jeg har været inde og kigge efter den og da den ikke længer var på deres hjemme side troede jeg at den kunne købes længer, men der hang den så, den sidste i min størrelse, så nu er den endelig min.
Og så kunne jeg slet ikke stå for det fine blomster print på den anden kjole så den fik også lov til at komme med mig hjem.

Da vi kom ud fra H&M gik vi direkte i armene på Bog&Ide's bog udsalg hvor jeg med stor lykke fandt de to smukke Spiderwick bøger.
Jeg stod også og overvejede at købe Wreck This Journal, men da jeg deltog i en Giveaway om denne bog vandt min fornuft og den blev sat tilbage på hylden(Selvom jeg ikke regnede med at vinde).
MEN så vågner jeg op til en mail fra Heidi om at jeg har vundet! hvor heldig kan man være, det må være universet der belønner mig for min viljestyrke.

4 kommentarer:

  1. Åh de to kjoler har jeg også, og jeg elsker dem! Vidunderligt fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ville ønske jeg kunne gå i katte kjolen hele tiden, det er muligvis den mest vidunderlige kjole jeg har set.

      Slet

Leave a note