18 juni 2014

Max Factor Whipped Creme Foudation


Jeg er ikke særligt meget til foundation, eller retter sagt foundation arbejder som regel ikke særligt godt sammen med min hud, der er dog enkelte udtagelser og denne whipped creme foundation fra Max Factor er en af dem.

Det er et super lækkert produkt, jeg havde forventet en mere mousse agtig konsistens, men fik i stedet let pisket, fløjlsblødt, flødeskum.

Produktet er utroligt let at arbejde med og fordeler sig fint i et blødt og jævnt lag på huden, hvor den giver en fin let mattene effekt.
Nu døjer jeg heldigvis ikke med urenheder i min hud, så har svært ved at udtaler mig om hvorvidt den dækker her, men rødme og andre farve ujævnheder som jeg har i min hud dækker den rigtigt fint.

Ikke nok med at man ender ud med et smukt og naturligt resultat så er holdbarheden også i en rigtigt høj klasse, det er lige før jeg synes det ser beder ud når foundationen lige har fået lov til at sidde lidt.


Max Factors - Whipped Creme Foundation kan Bla. købes i Matas for 119 kr,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note