27 januar 2015

MD scanning

Puuuh, så kan jeg igen ånde lettet op og ligge mine bekymringer til side.
Vi var til misdannelses scanning i går, hvor jeg endnu engang frygtede det værste, at de ikke kunne finde et lille pulserende hjerteslag.
MEN, mine bekymringer blev heldigvis hurtigt slået til jorden, af en meget sød sonograf der hurtigt bekræftede at der skam var et lille bankende hjerte.



Alt så helt perfekt ud, ingen fejl eller mangler, selvom jeg da nåede at blive lidt nervøs da hun, efter min mening, brugt meget lang tid på at finde nogle af de indre organer, men det helle var jo perfekt, så ingen grund til opkast-fremkaldende nervøsitet fra min side.
Hun havde dog lidt svært ved helt a måle hjertelyden, da den lille var utroligt aktiv under scanningen og lå og drejede sig og vinkede til kameraet, det var så vidunderligt at se.

Sidst men bestemt ikke mindst, så fik vi også endelig svar på om det var en lille prins eller prinsesse der ligger der inde.
Stemmerne var talt om og det endte med at stå 5-4 til at det blev en lille pige, selv havde min kæreste og jeg sat vores penge på at vi skulle have en lille prins, men det er naturlig vis den mest perfekte lille prinsesse der lå og vinkede til os, det er nu også dem vi er bedst til at lave i min familie og så fik hendes moster ret i hendes forudsigelser (som altid).

Nu ser jeg for alvor frem til at vi skal starte til vores fødsels forberedelse allerede på torsdag, jeg glæder mig rigtigt meget til at møde de andre par i vores gruppe og det bliver dejligt at få nogen at snakke med der kan sætte sig ind i alt det man går i gennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note